דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות הובלה - הובלת משרד 

מאת    [ 21/11/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2372 פעמים ]

חברות הובלה מקצועיות ידועות כחברות שמובילות גם דירות וגם משרדים. כבעלי עסקים, גם אתם עוברים מפעם לפעם וזקוקים לחברת הובלה מקצועית שתעזור לכם בתהליך. המאמר הבא יספק לכם טיפים בנוגע לבחירת חברת הובלה מתאימה, שיטות אריזה וניהול נכון של הזמן.

חברות הובלה – כיצד בוחרים?
כיום, כל חברת הובלת דירות היא גם חברת הובלת משרדים ולכן חברות יש בשפע, רק הבעיה היחידה שצריך לבחור את המתאימה ביותר. ובכן, האפשרות הראשונה היא לבקש המלצות מחברים ומשפחה. כמו כן, גם מבעלי עסקים איתם אתם נמצאים בקשר וביצעו בעבר הובלה של משרדם למשכן אחר. האפשרות השנייה היא לחפש בלוחות בעלי מקצוע באינטרנט. קיימים מאות לוחות כאלו ברשת האינטרנט, בחלקן ניתן לקבל הצעת מחיר ישירות מהספק ובחלקן מופיע דירוג של הגולשים.כמו כן אם אתם מתגוררים למשל בנתניה חפשו חברת הובלות בנתניה. אם אתם מתגוררים באיזור השרון חפשו חברת הובלות בשרון והעבודה תהייה קלה וזולה יותר.

הובלת משרד – כיצד אורזים?

תהליך האריזה אינו פשוט, בין אם עוברים דירה ובין אם עוברים משרד. הכללים זהים בשני המקרים ואם תעבדו על פי הכללים שלנו, מעבר המשרד ילך לכם בקלות.


    • ארגזים – בקשו מחברת הובלות דירות ומשרדים ארגזים בגדלים שונים אשר יתאימו למגוון של דברים. באם החברה לא מספקת ארגזים, חפשו באזורי קניות גדולים כגון סופרמרקטים וכדומה.
    • עיתונים – שמרו את העיתונים שאתם מקבלים ואספו מחברים ומשפחה. העיתונים שומרים על חפצים שבירים או חפצים שהם טיפה חדים וזקוקים לעטיפה.
    • ניילון בועות או ניילון נצמד – אלו מוצרים שאתם יכולים להשיג כיום בכל חנות כגון אופיס דיפו או אייס. הניילון יכול לשמש לעטוף תמונות, מערכות סלון וציוד רגיש.
    • מספור הארגזים – אל תשכחו לציין על הארגזים את שמות הדברים הנמצאים באותו ארגז וכן למספר את כל הארגזים. ככה תוכלו להנחות את המובילים היכן להניח את הארגז המיועד וכן לדעת כי כל הארגזים הגיע ליעדם החדש, המשרד החדש שלכם.


יום הובלת המשרד
יום ההובלה הוא יום קשה – אנו זקוקים לארגן את המשרד שאנו עוזבים וכן את המשרד החדש, לפקוח עין על המובילים והתכולה, לארגן את התשלום מראש ומה לא. על מנת שיום הובלת המשרד יעבור בשקט יחסי ובמהירות, מומלץ להתארגן מראש. הוציאו כסף מזומן יום לפני המעבר כדי שתוכלו לשלם חברת ההובלה (אל תשכחו גם את הטיפ), בחרו עובד שיעמוד ליד המשאית וישמור עליה במהלך המעבר ואילו אתם, תעלו למשרד ותסבירו למובילים היכן להניח את ארגז, רהיט או חפץ. אם יש לכם קלסרים, ספרים או דברים נוספים שאינכם רוצים להעביר באמצעות חברות הובלה, תדאגו להכניסם לרכבם ולהעביר אותם בצורה עצמאית למשרד החדש.

לסיכום, מעבר משרד דומה מאוד למעבר דירה. לכן, קחו את הדברים בקלות, בקשו המלצות על חברות הובלה טובות, תארזו כמו שצריך ותגעו להכין הכל מבעד מועד.

בהצלחה!

דרור מגל - eyeweb - בניית אתרים לעסקים המתמחה בבניית אתרים לעסקים תוך דגש על קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב